SAVE THE DATE: feestelijke opening Cowboy pop-up Saloon in Antwerpen

Donderdag 19 juli 2018, 17u-20u | Cowboy's Saloon Antwerpen | Kloosterstraat 70, Antwerpen

In april lanceerde Cowboy een intuïtieve en hoogtechnologische elektrische fiets. Na een bijzonder succesvolle start opent het merk vanaf 19 juli een pop-up Saloon in Antwerpen waarvoor we je graag uitnodigen.

De Cowboy fiets: vanaf dag één het gespreksonderwerp van de moderne stadsmussen

Vanaf de lancering weet Cowboy in het centrum van de belangstelling te blijven staan door een elektrische fiets op de markt te brengen die een strak design, innovatie, technologie en een bijbehorende mobiele app combineert.

Met de opening van de nieuwe pop-up Saloon in Antwerpen hoopt Cowboy Antwerpenaren te overtuigen van de elektrische fiets als duurzaam, alternatief vervoersmiddel.

Cowboy's Saloon in Antwerpen: niet wat je verwacht

Vergeet het traditionele idee dat je van een saloon hebt, want net zoals de elektrische fiets, vindt Cowboy deze ontmoetingsplek voor cowboys helemaal heruit met roze toetsen en dito design interieur.

17u00-17u15 ​ ​ ​ ​ Verwelkoming + intro door Adrien Roose (Co-founder Cowboy)
17u15-18u00 ​ ​ ​ ​ Na de intro is er een mogelijkheid tot interviews met CEO Adrien Roose en Charles Van Haverbeke (Shop Manager Cowboy's Saloon Antwerpen) ​
18u00-20u00 ​ ​ ​ ​ Testritten, apero + DJ

Praktisch

Opening: Donderdag 19 juli 2018, 17u-20u
Adres: Cowboy's Saloon Antwerpen, Kloosterstraat 70, 2000 Antwerpen

Je kan tot en met 15 december in de pop-up Saloon terecht om de fiets te testen. Brussel heeft als thuisbasis van de Cowboy reeds een eerste Saloon en deze zomer is er ook een pop-up Saloon in Knokke.

Alvast bedankt om jouw aanwezigheid te bevestigen via manon@twoisacrowd.com of +32 4 70 18 76 83.

Tot dan!

Over Cowboy

Cowboy is een Belgisch bedrijf dat een innovatieve elektrische fiets heeft ontwikkeld voor de moderne pendelaar. De ambitie van Cowboy is het verbeteren van de mobiliteit in de stad en het veilig, efficiënt en aangenaam besturen van de fiets. Cowboy werd in 2017 opgericht door Adrien Roose, Karim Slaoui en Tanguy Goretti en is gevestigd in Brussel, België.

Met de steun van Innoviris Brussels.

Cowboy SA Rue de la Régence 67 1000 Brussel Belgium

nl.cowboy.com