Maak kennis met de Cowboy fiets in Knokke

Vrijdag 10 augustus 2018, 14u-18u | River Woods Beach Club | Bronlaan 113, Knokke-Heist

In april lanceerde Cowboy een intuïtieve en hoogtechnologische elektrische fiets. Na een bijzonder succesvolle start kan je vanaf nu de Cowboy fiets ook testen in pop-up The List in Knokke. Om de lancering in de hippe badplaats te vieren nodigt Cowboy je graag uit in River Woods Beach Club. Drinks are on us!

De Cowboy fiets: vanaf dag één het gespreksonderwerp van de moderne stadsmussen

Vanaf de lancering weet Cowboy in het centrum van de belangstelling te blijven staan door een elektrische fiets op de markt te brengen die een strak design, innovatie, technologie en een bijbehorende mobiele app combineert. Onder andere Staatssecretaris Philippe De Backer testte de fiets uit in Antwerpen en was meteen enthousiast.

Praktisch: Vrijdag 10 augustus van 14h tot 18h. Locatie: River Woods Beach Club, Bronlaan 113, Knokke-Heist.
Locatie pop-up The List: Zeedijk 514 (open 7/7).

Voorgaande persberichten over Cowboy kan je terugvinden in de pressroom. Meer info over de elektrische

Over Cowboy

Cowboy is een Belgisch bedrijf dat een innovatieve elektrische fiets heeft ontwikkeld voor de moderne pendelaar. De ambitie van Cowboy is het verbeteren van de mobiliteit in de stad en het veilig, efficiënt en aangenaam besturen van de fiets. Cowboy werd in 2017 opgericht door Adrien Roose, Karim Slaoui en Tanguy Goretti en is gevestigd in Brussel, België.

Met de steun van Innoviris Brussels.

Cowboy SA Rue de la Régence 67 1000 Brussel Belgium

nl.cowboy.com