Hallo Châtelain: persuitnodiging opening pop-up Saloon Châtelain

Woensdag 10 oktober 2018, vanaf 17u | Pop-up Saloon Châtelain | Edelknaapstraat 15/17, 1050 Elsene

In april lanceerde Cowboy een intuïtieve en hoogtechnologische elektrische fiets. Na een bijzonder succesvolle start opent het merk vanaf 10 oktober een pop-up Saloon op het Kasteleinsplein in Brussel (Châtelain) waarvoor we je graag uitnodigen.

Nieuwe pop-up saloon op het Châtelain

Vanaf de lancering weet Cowboy in het centrum van de belangstelling te blijven staan door een elektrische fiets op de markt te brengen die een strak design, innovatie, technologie en een bijbehorende mobiele app combineert.

Met de opening van de nieuwe pop-up Saloon op het Châtelain hoopt Cowboy Brusselaars te overtuigen van de elektrische fiets als duurzaam, alternatief vervoersmiddel.

Praktisch

Opening: Woensdag 10 oktober 2018, vanaf 17u
Adres: Cowboy's Saloon Châtelain, Edelknaapstraat 15/17, 1050 Elsene

Voorgaande persberichten over Cowboy kan je terugvinden in de pressroom. Meer info over de elektrische fiets kan je terugvinden op de website.

Alvast bedankt om jouw aanwezigheid te bevestigen via manon@twoisacrowd.com of +32 4 70 18 76 83.

Tot dan!

Over Cowboy

Cowboy is een Belgisch bedrijf dat een innovatieve elektrische fiets heeft ontwikkeld voor de moderne pendelaar. De ambitie van Cowboy is het verbeteren van de mobiliteit in de stad en het veilig, efficiënt en aangenaam besturen van de fiets. Cowboy werd in 2017 opgericht door Adrien Roose, Karim Slaoui en Tanguy Goretti en is gevestigd in Brussel, België.

Met de steun van Innoviris Brussels.

Cowboy SA Rue de la Régence 67 1000 Brussel Belgium

nl.cowboy.com