Cowboy opent nieuwe hotspot in Antwerpen voor elektrische fietsliefhebbers

Cowboy, de Belgische start-up achter de meest innovatieve elektrische fiets, opent een pop-up Saloon in de Kloosterstraat in Antwerpen.

In april lanceerde Cowboy een intuïtieve en hoogtechnologische elektrische fiets. Na een bijzonder succesvolle start opent het merk vanaf 19 juli een pop-up Saloon in Antwerpen. Naast het ontdekken van het nieuwe, favoriete vervoermiddel van de moderne stadsmus, ben je er ook welkom voor events met de gezelligheid van een echte saloon.

De Cowboy fiets: vanaf dag één het gespreksonderwerp van de moderne stadsmussen

Vanaf de lancering weet Cowboy in het centrum van de belangstelling te blijven staan door een elektrische fiets op de markt te brengen die een strak design, innovatie, technologie en een bijbehorende mobiele app combineert.

De app analyseert het gebruik van de fiets en de gebruiker ontvangt meldingen over zijn fiets (zoals herinneringen over de bandenspanning). De intuïtieve ondersteuning bij het trappen maakt versnellingen overbodig en verhoogt het rijcomfort. En dankzij geïntegreerde voor-, achter-, en remlichten wordt de zichtbaarheid van de fietser bij valavond en ‘s nachts ook verhoogd.

Fiets en batterij wegen samen 16,1 kilogram, waardoor de Cowboy fiets een van de lichtste elektrische fietsen op de markt is.

Cowboy's Saloon in Antwerpen: niet wat je verwacht

Cowboy kiest voor de opening van haar nieuwste Saloon voor een locatie in hartje Antwerpen: een kloppend hart van design, ondernemerschap en mobiliteitsuitdagingen dat naadloos aansluit bij de ambities van het merk om een duurzaam, alternatief vervoersmiddel te worden.

Vergeet het traditionele idee dat je van een saloon hebt, want net zoals de elektrische fiets, vindt Cowboy deze ontmoetingsplek voor cowboys helemaal heruit met roze toetsen en dito design interieur.

Praktische informatie Cowboy's Saloon Antwerpen:

• Periode: 19/07/2018 tot en met 15/12/2018
  • Locatie: Kloosterstraat 70, 2000 Antwerpen
  • Openingsuren pop-up Saloon: open van woensdag tot en met vrijdag van 10h-22h en in het weekend van 10h-18h.

Naast Antwerpen openden ook Saloons in Brussel en Knokke (pop-up).

Praktische informatie Cowboy's Saloon Brussel en Knokke:

• Saloon Brussel: Regentschapsstraat 67, 1000 Brussel, open 7/7 (maak een persoonlijke afspraak online)
  • Pop-up Saloon Knokke (deel van concept store "The List"): Zeedijk-Zoute 738, open 7/7 (maak een persoonlijke afspraak online)

​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ - Einde persbericht-

Noot aan de redactie, niet voor publicatie:

Ben je geïnteresseerd in een interview met de oprichters van Cowboy? Wil je de fiets uittesten of een review schrijven? Neem voor meer informatie/bij verzoeken contact op met:

Manon Acke
E: ​ manon@twoisacrowd.com
M: 0470/18.76.83

Over Cowboy

Cowboy is een Belgisch bedrijf dat een innovatieve elektrische fiets heeft ontwikkeld voor de moderne pendelaar. De ambitie van Cowboy is het verbeteren van de mobiliteit in de stad en het veilig, efficiënt en aangenaam besturen van de fiets. Cowboy werd in 2017 opgericht door Adrien Roose, Karim Slaoui en Tanguy Goretti en is gevestigd in Brussel, België.

Met de steun van Innoviris Brussels.

Cowboy SA Rue de la Régence 67 1000 Brussel Belgium

nl.cowboy.com